Bogføring og Regnskab hjælp
Ofte stillede spørgsmål – FAQ – I forhold til Bogføring og Regnskab
Hjælp – FAQ – til Bogføring og Regnskab
Nedenfor har vi samlet en del af de gode spørgsmål omkring bogføring og regnskab som vi har modtaget gennem tiden. Der er ingen tvivl om at MedlemsKontoret er din bedste ven, når det kommer til at betale regninger til tiden, udsende rykkere, aflevere den månedlige budgetopfølgning og meget mere.
Vi anstrenger os for at være de absolut bedste på markedet.
Skulle der være et enkelt spørgsmål vi har glemt at medtage i denne FAQ, besvarer vi gerne dit spørgsmål på tlf. 81 10 17 20.
Det er i princippet et stykke papir, som dokumenterer en udgift eller indtægt.
Dog vil de fleste bilag komme elektronisk, men i en form som kan printes ud på papir.
Det kan være en faktura eller kassebon.
Det kan også være en udbetaling eller indbetaling i banken.
Ja!
Det er med i prisen.
Ja!
Det er med i prisen.
Vi er ikke revisorer, så vi kan ikke rådgive om skatteforhold, og skrive jeres selvangivelse.
Ja!
Det er en af de store fordele ved e-conomic.
Nej!
Vi ønsker ikke at have adgang til at hæve penge på jeres bankkonto.
Det er kun jer som ved om en regning er i orden og skal betales.
Mange af jeres udgifter, kan tilmeldes til Betalingsservice også skat og moms, og på den måde blive betalt automatisk.
Ja!
Vi beregner jeres moms.
I kan selv sende momsangivelsen til Skat, eller give os fuldmagt til at gøre det.
Hvis I har tilmeldt Skat til betalingsservice, vil momsen automatisk blive trukket fra jeres bankkonto.
Ja!
Vi bruger Visma e-conomic, som har indbygget afstemning af bankkonto.
Ja!
Vi bruger Danløn, som tilbyder en meget omfattende løsning, som stort set har alt hvad man kan ønske sig.
Nej!
Vi er ikke revisorer, så vi kan ikke rådgive om skatteforhold.
Jeg vil gerne kontaktes
Udfyld nedenstående og vi ringer dig op, så hurtigt som muligt.